Har du svært ved at nå ud til folk på LinkedIn? Få her opskriften til det gode indlæg, som styrker din rækkevidde
Video

Har du svært ved at nå ud til folk på LinkedIn? Få her opskriften til det gode indlæg, som styrker din rækkevidde

Inden du trykker del på dit LinkedIn-indlæg, skal du ifølge SoMe-ekspert Mads Søndberg sørge for at sætte tre krydser på din tjekliste. På den måde sikrer du, at dine indlæg bliver prioriteret og dine indlæg dermed får større rækkevidde.

Ifølge Mads Søndberg skal du bruge din tid på netop LinkedIn, fordi det er her, du kan få en arbejdsmæssig værdi. Foto: Claus Søndberg.
17. juni 2021

Ifølge Mads Søndberg er LinkedIn mediet for dig, der ønsker et socialt medie, hvor du kan skabe arbejdsmæssig værdi for både dig, din arbejdsplads og potentielle samarbejdspartnere.

Det kan du blandt andet gøre ved at dele indlæg, hvor du deler din viden og kompetencer. For gør du det rigtigt, kan du og din arbejdsplads får en stor rækkevidde, som for eksempel kan resultere i flere samarbejdspartnere og et potentielt nyt job.

Men hvordan er det så lige, du skriver det indlæg, som kommer langt ud? Og hvad er de uofficielle regler for, hvad du må dele og ikke må dele på LinkedIn?

Det kan du blive klogere på i videoen her, hvor SoMe-ekspert Mads Søndberg giver dig den enkle guide til det gode LinkedIn-indlæg.

Ifølge Mads Søndberg skal du bruge din tid på netop LinkedIn, fordi det er her, du kan få en arbejdsmæssig værdi. Du kan for eksempel bruge platformen til at blive klogere gennem andres indlæg, gøre relevante samarbejdspartnere opmærksomme på dig og dine kompetencer, og så er det ogs

Prøv Vigeur


Opret en gratis Vigeur Light-profil og læs videre. Med en Light-profil får du adgang til 5 artikler pr. måned.

Er du allerede abonnent?